Pagina's

zondag 24 juli 2011

Gezichtsmasker

Hee meiden,
Ik heb voor jullie een heerlijk gezichtsmasker recept.
Volgens mij zeker het proberen waard.
Bananen maskers zijn erg goed tegen acne.
Succes!

Benodigheden:
*1 banaan, het liefst een rijpe.
*1 theelepel honing.
* Een sinaasappel of Limoen.

Bereiding:
Mix de banaan en de honing samen, breng wat druppels van de sinaasappel of limoen eraan toe
en prak dit helemaal door elkaar, hoe dunner, hoe beter.

Aanbrengen: Reinig je gezicht goed en breng het daarna aan op je gezicht.
(niet op de huid rondom je ogen en op je lippen!)
Laat het 15 minuten zitten en was het er daarna goed af.

Sluit nu af met een creme en je bent klaar!

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Klinkt als een lekker masker!

    Mag ik 1 tip geven? Ik vind het lettertype niet zo goed te lezen (ik gebruik mozilla firefox), dus misschien een ideetje om die te veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie Suus!
    En ook bedankt voor de tip, we zullen er aan werken.

    BeantwoordenVerwijderen