Pagina's

dinsdag 26 juli 2011

Camera

Zoals jullie in het vorige bericht lasen (lazen?) wou ik een camera kopen.
Wij waren pas om 17 uur in de stad dus ik snel naar de dixons, camera uitverkocht : (.
Gelukkig keek ik in de etalage en zag ik nog een veel mooiere (en betere ^^) camera staan!
de Olympus V-130!
  • 5 x optische zoom
  • 14 mega pixels
  • 26 mm lens
  • 3'0 lcd kleurenbeeldscherm
  • HD video
  • en meer
That's my proud!

Ik ben er zo blij mee!
Ik heb de zwarte kleur en er zat een extra accu en een tasje bij.
Wie hem ook wil: hij is er voor 100,- bij de Dixons.

liefs,

1 opmerking:

  1. ga ik zeker ook kopen! ik heb een zo'n grote camera, en ik vind het best raar om hem overal mee naartoe te nemen, hij is maar 10 megapixel denk ik, en hij was hartstikke duur; namelijk rond de 750 euro. die camera die jij hebt is goed, mooi, én nog eens goedkoop! bedankt voor de tip!!

    BeantwoordenVerwijderen