Pagina's

zondag 7 augustus 2011

I'm back!

Hallo!
Ik ben weer terug van vakantie, Boudianne is nog op vakantie.
Nu weten jullie ook gelijk de oorzaak waarom het hier zo'n twee weken muisstil was; we waren op vakantie!

Ik heb heel veel gedaan en beleefd, zo hebben we 18 kilometer gekano't (dood eng soms, met van die watervalletjes  en stroom versnellingen), we zijn in een kabelbaan geweest, naar Luxembourg en meer.
Maar over de stad Luxembourg wou ik het even hebben.
We wouden daar graag even kijken (en shoppen! :) maar we waren ik denk wel een half uur aan het zoeken om maar een pakeerplek te vinden. Jemine, wat is het daar druk!
Toen we eindelijk een pakeerplek hadden gevonden zijn we de stad ingegaan.
Na een tijdje lopen zag ik de ici paris xl, louis vitton en de sephora. In alle winkels ben ik geweest maar alleen in de sephora heb ik wat gekocht: twee nagellakjes.
De ene is een mintkleurige kleur met het nummer L29 en de naam Teeny bikini, de andere is een donker grijze kleur met het nummer L18 en de naam money maker.
Hier zie je ze:


Van de kleur Money maker kon ik helaas geen foto vinden maar hier heeft ie wel wat van:


Alleen dekt de sephora wat beter dan de pieces.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten