Pagina's

woensdag 24 augustus 2011

Haar.

Wat zouden jullie er van vinden om wat meer artikeltjes te lezen over haarstylen, feestkapsels, bruidskapsels en meer haar dingen?


Tot nu toe hebben we het veel over make up en lifestyle op onze blog en (bijna) niet over hair dingen.
Stiekem heb ik altijd wel van gehouden om met je haar bezig te zijn; en dan vooral iemands haar doen.
Ik kijk filmpjes op youtube, plaatjes op google en zoek in tijdschriften naar de allerleukste kapsels om ze vervolgens zelf uit te proberen.
Bij feestjes doe ik het haar van mijn zusje en mijn vriendinnen zijn ook wel eens de klos.  - Yeah I love hair. - Ik dacht; mischien is het een idee om wat meer over kapsels te schrijven en om mischien filmpjes te maken waarin ik kapsels maak?

Laat het maar weten wat je er van vind!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Je moet doen waar jij vol enthousiasme over kan vertellen. Uit je verhaal klinkt zeker dat je dat daarover kan doen.
    Love Taylors haar btw :))

    xXx

    BeantwoordenVerwijderen